Üdvözöljük!

Általános szerződési feltételek

Vásárlási feltételek

Megrendelés

Szállítási feltételek

Fizetési feltételek

Ügyfél jogai és kötelezettségei

Adatvédelem, adatbiztonság

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Rarus Kft. (székhelye: 1031. Budapest Nánási út 10.3.11. cégjegyzékszám:13-09-126269;adószáma: 14638732-2-41, a továbbiakban: Szolgáltató) és a Rarus Kft. által a www.bioarena.hu webcímen nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

 

I. Általános tudnivalók


A Rarus Kft. kijelenti, hogy Magyarországon bejegyzett gazdasági társaság, amely az elektronikus kereskedelemhez és az ehhez kapcsolódó csomagküldő kereskedelemhez szükséges engedélyekkel, jogszabályban előírt feltételekkel rendelkezik.


Ügyfél lehet bárki, aki jelen szerződési feltételeket (ÁSZF) elfogadja, illetve az Ügyfél a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatásának használatával ezeket a szerződéses feltételeket feltétlenül és visszavonhatatlanul magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

II. A Vásárlási Feltételek

A Szolgáltató az Internetes Vásárlási Szolgáltatás Vásárlási Feltételeit azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza az Internetes Vásárlási Szolgáltatással, illetve a Szolgáltató internetes felületének igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és az Ügyfél jogait, kötelezettségeit és egyéb, az Internetes Vásárlási Szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.

A Vásárlási Feltételek a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Ügyfél között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatási, illetve internetes felületi szolgáltatási tevékenységére a Magyar Köztársaság hatályos anyagi jogi jogszabályai, így különösen a Polgári Törvénykönyv, valamint a magyar hatósági előírások külön kikötés nélkül is irányadóak.

A szolgáltatással kapcsolatos lényeges hírekről, információkról és változásokról a Szolgáltató honlapján vagy elektronikus levélben megküldött hírlevelében ad tájékoztatást. A Szolgáltató a jelen Szerződés feltételeit egyoldalúan módosíthatja, amely módosítások ezen szerződés új verziójának közzétételével lépnek hatályba. A közzététel ezen az internetes felületen vagy hozzá tartozó hírlevélben kell, hogy megtörténjen. Ha az Ügyfél a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatásait továbbra is igénybe veszi, az a módosítás elfogadásának minősül. A Vásárlási Feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Szolgáltató az Internetes Vásárlási Szolgáltatást biztosítja.


III.   Megrendelés

A Szolgáltató internetes felületén való vásárlásnak feltétele a regisztráció. A megrendelések akkor jönnek létre, amikor az Ügyfél a Megrendelést végső formájában jóváhagyja. A regisztrációs lap téves vagy hibás kitöltése esetén a regisztráció érvénytelen. Az ebből származó esetleges téves teljesítésért a Szolgáltató semmilyen formában nem vállal felelősséget.

A vásárló az adatlap kitöltésével a szállításhoz és a számlázáshoz szükséges adatokat adja meg. A Szolgáltató ezen adatoknak megfelelően teljesíti a megrendelést és ezen adatoknak megfelelően állítja ki a számlát. Az Ügyfél köteles adatait a valóságnak megfelelően megadni. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő valamennyi kárért az Ügyfél felel. A nyilvánvalóan hamis vagy hibás regisztrációt a Szolgáltató jogosult törölni, kétség esetén pedig jogosult az adatok valódiságát ellenőrizni.

A regisztrált adatokat az Ügyfél bármikor megváltoztathatja, módosíthatja a Saját adataim menüpontban. A szállítási cím csak a megrendelés feldolgozását követő szállítás feldolgozásáig módosítható.

A megrendelés megérkezéséről a Szolgáltató e-mailben a rendszer által automatikusan generált visszaigazolást küld. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelés azonosító számát (SKU). Utóbb ezen azonosító számra hivatkozva fordulhat az Ügyfél a Szolgáltatóhoz. Ez a visszaigazolás azonban még csak az Ügyfél megrendelésének megérkezését igazolja és nem jelenti azt, hogy a termék raktáron található. Webáruházunk raktár készlettel nem rendelkezik. Esetleges áruhiányról telefenon vagy e-mailban értesítjük a megrendelőt. 


A megrendelés feldolgozása során a Szolgáltató levélben vagy telefonon keresheti meg az Ügyfelet a teljesítés feltételeinek egyeztetése érdekében. Abban az esetben, ha a Szolgáltató az Ügyfél megrendelésében foglalt feltételek szerint (pl. megrendelésben szereplő áron, szállítási határidőn belül, stb.) teljesíti, akkor a Szolgáltató a megrendelés feldolgozásáról nem köteles e-mailt küldeni az Ügyfélnek, hanem elegendő a szállítás időpontját és az esetleges egyéb adatokat telefonon egyeztetni az Ügyféllel.


A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár. Az Internetes oldalunkon található esetleges téves rendelési szám és ármegjelölésért felelősséget nem vállalunk.

1-1,5 és 2 literes múa,üveg palackban, papir dobozban lévő vizek,gyümölcslevek,olajok 6-12-24 stb db-os kiszerelésben, csak bontatlanul rendelhetők. Vidékre egy kartont tudunk küldeni. Az 5 l palackos kiszerelésben lévő gyógyvizek, vidéki viszonylatban szintén 1-1 palackkal rendelhetők. Budapestre személyes átvétellel, csak előre utalással rendelhető több palack vagy karton.


IV.  Szállítási feltételek

A Szolgáltató általában a megrendelés feldolgozását követő 3-7 munkanapon belül vállalja a megrendelt termékek beszerzését és kiszállítását. A szállítás időpontját a Szolgáltató az Ügyfél kérésre, illetve a termék problémás beszerzése esetén egyezteti (telefonon vagy e-mailben) a vásárlóval annak érdekében, hogy a termékek átvétele biztosított legyen.
Az Ügyfelet, a megrendelésében választott módon a Magyar Posta (MPL) segítségével szolgáljuk ki. Az általunk postai úton továbbított árucikket az MPL a saját feltételei szerint szállítja ki az Ügyfél részére.

A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag telefonon vagy e-mailen lehet módosítani. Rendelés leadása előtt a saját adataim menüpont alatt lehet a szállítási címet megváltoztatni.

Szállítási költség :  950,- ft.

 1. - MPL kiszállítás esetén az utánvétel összege a kerekítési szabályainak megfelelően alakul, azaz:

  • az 1-re, 2-re végződő összegeket lefelé, 0-ra;
  • a 3-ra, 4-re végződő összegeket felfelé, 5-re;
  • a 6-ra, 7-re végződő összegeket lefelé, 5-re;
  • a 8-ra, 9-re végződő összegeket felfelé, 0-ra kerekítjük.

Az Ügyfél köteles a küldeményt a kézbesítéskor, kiszállításkor tételesen ellenőrizni és a hiánytalan teljesítést az átvételi elismervény aláírásával nyugtázni. Ezt követően a Szolgáltatónak nem áll módjában az Ügyfél hiányosságára vonatkozó reklamációját elfogadni. Ha a csomag a kézbesítéskor sérült, akkor az Ügyfél köteles jegyzőkönyvet felvetetni a futárral és a küldeményt visszaküldeni. Ennek elmulasztása az Ügyfél terhére esik.

 Raiffeisen Bank 12010398-01420581-00100006

2. -Személyes áruátvétel: a 1061 Bp. Paulay Ede u. 56. alatt, a Reál Pont Csemege Market üzletében: H-P:  7 h-tól - 22 h-ig    Szo.-Vas.: 8 h-tól - 22 h-ig.                                 Készpénzes fizetésre és felvilágosításra nincs lehetőség. A személyes átvétel semmilyen költséggel nem jár.

       Személyes átvétel esetén előreutalás szükséges. Az  utalás menete:

       Kedvezményezett :  Rarus Kft

       Raiffeisen Bank 12010398-01420581-00100006 számú számlájára történik.

      Az utaláson kérjük a megrendelő nevét és a rendelés számot feltüntetni.  Az utalás beérkezése után a szállítási feltételeknek megfelelően vehető át a csomag.

3. - Pick Pack pont átvétel:

A Pick Pack Pont egy olyan alternatív lehetőség Önnek, amellyel az ország közel 130 városában több, mint 400 Pick Pack pont valamelyikében át tudja venni a megrendelt csomagot. A Pick Pack pontok olyan Relay, Inmedio hírlapüzletek, illetve OMV és Avanti töltőállomások, melyek minden város központi helyén találhatóak meg.

Tájékoztatjuk, hogy a 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09. napjától megváltoznak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél), valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át, közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás bemutatása szükséges az átvételi pontokon.
A megrendelt áru Pick Pack Pont átvevőhelyre történő megérkezésekor írásban értesítjük Önt, melyet követően csomagját azonnal átveheti. A csomag az értesítést követő 7 munkanapon keresztül érhető el az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amely a hírlapüzletek esetén átlagosan hétfőtől-vasárnapig, 08:00 – 20:00-ig, míg a töltőállomások jelentős részénél a hét minden napján 00:00 – 24:00-ig tart.

Az átvételi helyek pontos listája a következő linken tekinthető meg: Pick Pack Pontok listája

4. - Szállítással kapcsolatos további információk: 1,5 és 2 literes múa palackban lévő vizek 6 db-os kiszerelésben, csak bontatlanul rendelhetők. Vidékre egy kartont tudunk küldeni. Az 5 l palackos kiszerelésben lévő gyógyvizek, vidéki viszonylatban szintén 1-1 palackkal rendelhetők. Budapestre személyes átvétellel, csak előre utalással rendelhető több palack vagy karton.

VI. Fizetési feltételek

A megrendelt termékeket és a kiszállítás díját több módon egyenlítheti ki:

  • utánvéttel
  • banki átutalással, amíg az összeg nem érkezik meg, a csomagküldést nem tudjuk elindítani. (banki átutalás esetén a szállítási díj megegyezik a utánvétellel)

  • Raiffeisen Bank:  12010398-01420581-00100006

 
A szállítási határidő: 3-7 munkanap a rendelés leadásától számítva.

Fontos: Kérjük, hogy a regisztrációnál munkaidőben /08.00-18.00 óra között/ elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni. 
25.000,- Ft-ot meghaladó rendelés esetén a szállítás az ország egész területén ingyenes!

Külföldi rendelés esetén, kérjük e-mail-ban vegye fel velünk a kapcsolatot. Külföldre postai úton tudjuk vállalni a csomag küldését, a postai díj a mindenkori postai díjszabásnak felel meg. A leadott rendelés után kiszámoljuk a postai díjat és e-mail-ban közöljük a teljes összeget (termék ára+postai díj). A termék és a postai díj összegét csak átutalással lehet kiegyenlíteni, az összeg megérkezése után küldjük a rendelést. A szállítási határidő ebben az esetben: 1-2hét.

VII.   Ügyfél jogai és kötelezettségei

A Ügyfélnek 14 napig jogában áll a megrendelt terméket a Szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldeni. A Távollevők között kötött szerződésekről szóló  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a visszaküldés költségei az Ügyfelet terhelik. Az árucikk csak az eredeti csomagolással együtt szolgáltatható vissza.

A Szolgáltató köteles az áru ellenértékét a csomag kézhezvételétől számítva 30 napon belül visszajuttatni a vásárlónak. Amennyiben az árucikk sérült vagy viseltes állapotban van, a Szolgáltató kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az elállásra nyitva álló 14 munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor az Ügyfél a csomagot átvette. Ha az Ügyfél a rendeléstől nem a megadott időben vagy módon áll el, akkor minden, a rendeléssel kapcsolatos költséget köteles megtéríteni.

 

VIII.   Adatvédelem, adatbiztonság

Nyilvántartási Azonosító: 02852-0001

A Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztráció során a Szolgáltató a következő adatokat rögzíti az Ügyfelektől:

Az Ügyféltől feltétlen szükséges adatokat:
  • az Ügyfél neve
  • elektronikus levelezési címe
  • szállítási címe (számlázási cím)
  • elérhetőségi telefonszáma

Választhatóan megadható adat megadásával az Ügyfél kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy részére a Szolgáltató személyre szabott szolgáltatási ajánlatokat, reklám anyagokat küldhessen, összegyűlt statisztikai adatokat megőrizzen, tiszteletben tartva és óvva a személyiségi jogokat.

Az Ügyfél bármelyik megadott adatához az Ügyfelen kívül kizárólag a Szolgáltató rendelkezik hozzáféréssel. A Szolgáltató ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan kezeli, azokat az Ügyfél hozzájárulása nélkül nem hozza harmadik fél tudomására. A Szolgáltató biztosítja, hogy az általa összegyűjtött információk az Ügyfél által megadottaknak megfelelőek és pontosak legyenek, a honlap működtetéséhez szükséges mértéket ne lépjék túl, az adatokat pontosan kezeljék és a rendelkezésre bocsátott információk alapján frissítsék, illetőleg, ha azok a továbbiakban már nem szükségesek, töröljék. Az Ügyfél kötelezi magát arra, hogy kizárólag valós és pontos adatokat ad meg a Szolgáltatónak.

A Szolgáltató internetes felületéről más web oldalakra linkeket biztosíthat. A linkek használata során az Ügyfeleknek tisztában kell lennie azzal, hogy a web oldalakra vonatkozó titoktartási és adatvédelmi szabályok esetenként eltérőek, és a Szolgáltató nem vállal felelősséget mások titoktartási szabályaiért, illetőleg a mások által gyűjtött személyi adatok kezelésére vonatkozó szabályokért.

A Szolgáltató nem felel a közvetlen, közvetett, előre nem látható vagy következményes károkért, illetőleg az elmaradt haszonért, ideértve többek között az adatvesztésből, programok elvesztéséből, üzlet-, illetve jóhírnév-vesztésből eredő károkat, valamint a Szolgáltató internetes felületének és Internetes Vásárlási Szolgáltatásának használatából vagy e használat meghiúsulásából fakadó mindenfajta kárt és veszteséget. A Szolgáltató semmilyen körülmények között nem felel a közvetlen ellenőrzési körén kívül eső okból bekövetkező károkért.

A webáruházunkban kínált termékek, készítmények leírásának megfelelő összetevőinek és egyéb paramétereinek, adatainak, árainak, egyéb jellemzőinek helyességét mindenkor a legnagyobb odafigyeléssel ellenőrizzük, de felelősséget ezekért nem vállalunk.
 
Fontos, hogy a higiéniai termékek, étrendkiegészítők, vitaminok, kozmetikumok és hasonló árucikkek a természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) vissza nem szolgáltatható termékek, amennyiben a csomagolás, vagy a védőfólia felbontásra került. Ezen esetekben nem élhet a fogyasztó az elállási jogával, azaz nem kérheti a vételár visszafizetését. Amennyiben mégis hibás ár kerül a webáruházba, különös tekintettel az egyértelmű, vagy nyilvánvalóan téves (pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" és az "1" forintos árra, valamint a "-"  jelre) információ, akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron eladni. Azonban minden esetben felajánljuk a helyes áron történő szállítást, illetve a vevő elállhat vásárlási szándékától, költségvonzat nélkül.
 
A megrendelések vállalt határidőn belüli teljesítéséért mindent megteszünk, de esetlegesen előfordulhatnak késések, illetve a teljesítés elmaradása. Ez esetben cégünk anyagi, erkölcsi vagy bármely más természetű felelősséggel nem tartozik.
 
A Szolgáltató nem vállal felelősséget az internetes felületen elhelyezett információk tartalmáért és hitelességéért.